SteelSeries u Warcraft svemiru
World of Warcraft
No, prije ispitivanja ograničenih izdanja, spomenimo nekoliko riječi o inspirativnoj igri, jer možda ima nekih koji još nisu čuli za svijet Warcrafta. Korijeni World of Warcrafta, popularnog među milijunima, sežu u 1994. godinu kada je objavljen Blizzard Entertainment Warcraft: Orci i ljudi címmel illetett valós idejű stratégiai játékát, megelőzve ezzel a Command & Conquert, amely 1995-ben indult hódító útjára – így elmondhatjuk, hogy az RTS (Real Time Strategy) egyik etalonjáról beszélünk. A játék alapjait szolgáló történetben két egymással szemben álló faj háborúzott, s magunk dönthettük el, hogy embereket vagy orkokat szeretnénk irányítani. Az annak idején összetettnek számító játékban a dolgozó egységek termeltek és építettek, a harci egységeket küldhettük a csatába, s védhettük “birtokunkat” az ellenségtől. Voltak könnyen sebezhető papok, akik meggyógyították az elesett gyalogosokat és egyéb harcoló bajtársaikat. A végső cél természetesen győzni a később Első Háború néven ismert történetben. A játékot nem sokkal követte a folytatás, a Warcraft II: Plima i tama (1995) i njegov dodatak, a Warcraft II: Iza mračnog portala (1996). Verzija koja se već može reproducirati na Internetu, Warcraft II: Battle.net izdanje Pojavio se 1999. godine i osvojio svijet.
Prvi dio Warcrafta (1994.) i Drugi (1995.)
Treći dio, u kojem smo već mogli birati između četiri vrste, morali smo pričekati do 2002. godine. Zajedno s ljudima i orcima, dobili smo noćne more i nemrtve. Struktura igre još uvijek podsjeća na prethodne dijelove, ali doživjela je mnoga grafička i povijesna zbivanja - i naravno da su junaci bili u središtu pozornosti. 2003. godine stigao je dodatak, Warcraft III: Zaleđeno prijestolje proširivanje jedinica, likova, zapisa.
Warcraft III
Stigli smo do toga World of Warcraftkoja je 2004. započela promociju žanra MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game). Samo internetska igra s više uloga za igranje uloga. Uz kupnju softvera potrebna je i mjesečna pretplata. Možete birati između različitih poslužitelja (carstava); pretplata omogućuje do osam znakova i vezu do pet poslužitelja.
Na početku igre sami stvaramo svoj lik (ili likove), možemo odabrati biti na strani Saveza ili Horde, unutar koje se određuje rasa i kasta koja utječe na naše sposobnosti. Ljudi i gnomovi bore se zajedno s ljudima i noćnim vilenjacima, dok su orkovi i nemrtvi pokrovitelji trolova i taurena.
Sićušni fragment glumačke ekipe World of Warcraft
Stvoreni lik može krenuti na svoje putovanje u svemir Warcrafta, gdje u nadi da će prikupiti bodove iskustva i rastuće razine, izvršava razne misije i mora ubijati bizarna bića i čudovišta. Bodovima se možemo kretati kroz razine, što također jača naše kvalitete. Takva snaga, spretnost, izdržljivost, inteligencija ili duša određuju snagu napada, magičnu moć ili oklop.
Fantazijsko okruženje
Predmete koje pronađemo tijekom naših pustolovina možemo staviti u snopove ograničene veličine, jer onih nekoliko biljaka ili metaka iz pušaka ne boli. Nažalost (?) U ovom je svijetu važan i novac koji ne zamišljamo u novčanicama, već u bakru, srebru i zlatu. Nepotrebne predmete možete mijenjati s drugim igračima. Moramo jesti i opustiti se, obogatiti svoje talente, naučiti zanimanja. A osim toga, borite se protiv čudovišta ili drugih igrača.
Mnoštvo igrača
A játék tehát olyan univerzumban játszódik, amelybe valós énünk beleélheti magát, így hihetetlen mennyiségű idő telhet el úgy, hogy valós szervezetünk észre sem veszi; hallottunk erről már kellemetlen, sőt drámai híreket is, ami kevésbé jó reklám egy milliókat foglalkoztató játéknak. Ez a sok felhasználó a bizonyíték arra, hogy van igény a következő oldalakon bemutatandó, relatíve drágább termékekre, hiszen nem kell fanatizmus ahhoz (na jó egy pici igen), hogy élvezet legyen egy ilyen “tizenötujjas” harci jelenetekkel telezsúfolt MMORPG-t egy, a játékra szabott billentyűzettel játszani. És a halállovagot is szeretjük az egerünk alatt.